BLACK FRIDAY 24.-26. 11. 2023 popusti do - 80 %

CYBER MONDAY -10% s kodo: CYBER23

Kontaktiraj nas:

069 701 575
info@minimu.si
Trgovinica za Malčke
Telegrami ob rojstvu 
Search
Košarica
0

Košarica

Načini plačila

Na spletni strani Minimu, ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– predplačilo (nakazilo na TRR),
– preko sistema Paypal,
– s kreditno kartico preko sistema Braintree storitev Paypal,
– plačilo po povzetju (doplačilo 1€)
– preko sistema LeanPay – Hitro plačilo na obroke! (splošni pogoji Leanpay)

Cene

Vse cene v spletni trgovini Minimu so prodajne cene v evrih (EUR) in veljajo na dan naročila oz. v trenutku potrditve naročila. Smo davčni zavezanec. Končni ceni je v zadnjem koraku naročila dodan strošek dostave.

Dostava

Naročila sprejemamo vsak dan, 24 ur na dan. Ob vikendih in praznikih izdelkov ne pošiljamo in so odposlani na naslednji delovni dan.

Cena dostave Dostava na dom, od 2,99 € do 15,99 € (DDV je vključen), ki je odvisna od velikosti paketa.

Možen je osebni prevzem od 8:00 do 15:00, na lokaciji Kamniška cesta 28, 1241 Kamnik.

Stroški dostave so vključeni v zadnjem koraku spletnega naročila oz. se dodajo končnemu znesku vrednosti izdelkov. V ta znesek je vključena embalaža, odprema ter dostava. Pošiljke odpošiljamo preko Pošte Slovenija

Dostava za Telegram

Naročila paketov sprejemamo vsak dan, 24 ur na dan. Ob vikendih in praznikih paketov ne pošiljamo in so odposlani na naslednji delovni dan.

Če izberete dostavo Dostava v porodnišnico (hitra pošta), bo pošiljko dostavila Pošta Slovenije. Cena za tako dostavo je 6,99 € (DDV je vključen). To dostavo priporočamo, če paket pošiljate v porodnišnico.

Če izberete dostavo Dostava na dom, je cena za pošiljanje 2,99 € (DDV je vključen). To dostavo priporočamo, če paketek pošiljate na dom.

Če izberete dostavo Dostava po Evropi, se pošiljko pošlje na poljubni domači naslov v državo, ki leži na Evropski celini. Cena za tako dostavo je 10,99 € (DDV je vključen).

Če izberete dostavo Dostava ostali Svet, se pošiljko pošlje na poljubni domači naslov v vse preostale države. Cena za tako dostavo je 22,99 € (DDV je vključen).

V primeru, da mislite, da bo porodnica ob prejemu pošiljke že doma, nam lahko napišete tudi njen domač naslov.

Stroški dostave so vključeni v zadnjem koraku spletnega naročila oz. se dodajo končnemu znesku vrednosti izdelkov. V ta znesek je vključena darilna embalaža, odprema ter izbrana dostava.

Dostava telegramov porodnicam se izvaja v skladu s pravilnikom in navodili porodnišnic.

Če je paket dostavljen v porodnišnico, porodnice pa ni več tam, je kupec dolžan poravnati znesek vračila pošiljke in ponovne dostave. Paket v tem primeru pošljemo kupcu ali prejemnici na dom, če je kupec navedel njen naslov.

Dostava v porodnišnice:

V kolikor je telegram naročen do 11.00 ure, ga porodnica prejme še isti delovni dan. Telegrami naročeni po 11.00 uri so dostavljeni naslednji delovni dan.

Za porodnišnici Ljubljana in Kranj je za dostavo v istem dnevu, potrebno oddati naročilo do 10:30. V porodnišnici Ljubljana in Kranj dostavljamo tudi ob sobotah.

Telegrami naročeni med vikendi, prazniki in ob petkih po 11.00 uri so dostavljeni v ponedeljek oz. naslednji delovni dan. Izjema so porodnišnice Maribor, Celje in Novo mesto, za katere sprejemamo naročila ob petkih do 17.00 ure in jih porodnice prejmejo ob sobotah dopoldan v porodnišnice. 

V porodnišnico Postojna in Izola, zaradi omejitev, dostava ni možna.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani Minimu, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje računov in ostale potrebne komunikacije v zvezi z nakupom artikla.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@minimu.si

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel pošlje po pošti na naslov: Matjaž Pungertar s.p., Kamniška cesta 28, 1240 Kamnik.

Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

Pri odstopu od pogodbe potrošnik izpolni obrazec za odstop od pogodbe iz petega odstavka b43.d člena

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Pritožbe in spori

Minimu spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem Minimu lahko poveže po elektronski pošti na info@minimu.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Minimu se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Minimu prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Minimu ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. 

Minimu, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Veljavnost ponudbe, cene in popusti

Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo od trenutka, ko jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovini www.minimu.si in veljajo do dne objave novega cenika. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. V primeru spremembe cene izdelka med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil preklic nakupa ali pa bo ponudil rešitev, ki bo omogočila v obojestransko zadovoljstvo.

V spletni trgovini www.minimu.si so občasno objavljena gesla, ki prinašajo določene popuste:

  • Popusti so lahko izraženi v procentih, določenih zneskih ali kot brezplačni artikli.
  • Popusti veljajo le ob pravilni uporabi ter na način, ki je objavljen na naših spletnih straneh.
  • Popusti se nikoli ne seštevajo

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in ga v elektronski obliki prejme na svojo elektronsko pošto. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

crossmenuchevron-down